Garantie
Alle producten die wij leveren zijn nieuw en voorzien van garantie. De garantieduur verschilt per merk.
Op onderdelen (zoals bijvoorbeeld de manchet) wordt vaak een kortere duur garantie gegeven. Dit komt omdat de manchet een slijtage-onderdeel van de bloeddrukmeter is. Met andere woorden: het is normaal dat de manchet na verloop van tijd slijtage vertoont en vervangen dient te worden. Indien u een nieuwe manchet nodig heeft kunt u deze eenvoudig bij ons bestellen.
Garantieclaim
Indien uw product kapot is of u bent van mening dat deze niet meer functioneert zo als zou moeten kunt u altijd aanspraak maken op uw garantie. Vanzelfsprekend zijn er enkele voorwaarden verbonden aan uw recht op garantie:
Daarnaast verzoeken wij u om altijd eerst contact met ons op te nemen. Stuur niet zomaar een pakket retour.
Uw garantieaanvraag dient u in bij ons; u hoeft u dus niet te wenden tot een fabrikant/importeur. Als u het product bij ons heeft aangeschaft lossen wij dit op: wel zo makkelijk voor u. Als uw garantieclaim terecht is laten wij u ook niet onnodig lang wachten. U krijgt veelal van ons direct een nieuw exemplaar opgestuurd.
Kosten retourzending garantieclaim
De kosten voor de retourzending van een garantieclaim van u naar ons zijn voor uw eigen rekening (tenzij dit binnen de 30 dagen opzicht termijn is; bij een defect vergoeden wij deze kosten). Uiteraard zijn alle overige verzendkosten voor onze rekening. U betaalt dus één keer verzendkosten. Wij raden u wel aan om het pakket aangetekend te verzenden: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van het pakket. Als uw garantieclaim onterecht is (dus het apparaat functioneert naar behoren) dan zijn de portokosten van de terugzending voor uw eigen rekening. De portokosten zijn €7,95 per verzending.